FANDOM

Zarga Siriana
Zarga1.jpg
Wiek ponad 820 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Szlachcic
Przynależność Unia, Klan Siriana
Zajęcie 7-my Starszy, Były lider klanu
Debiut Chapter 265
Status nie żyje

Zarga jest szlachcicem i byłym Liderem Klanu Siriana. Razem z sześcioma innymi liderami 500 lat temu zdradził Lorda i odmówił wejścia Wieczny Sen. Następnie przyłączył się do Unii, gdzie jest 7-tym Starszym.

WyglądEdytuj

Zarga podobnie jak pozostali Starsi unii nosi biały strój. W przeszłości jednak ubierał się w ciemno-złote szaty lidera klanu. Ma szkarłatne oczy charakterystyczne dla szlachcica czystej krwi.

OsobowosćEdytuj

W swoich wypowiedziach jest bardzo poważny i zwykle (podczas wizyty w KSA) odnosi się do swojego rozmówcy z szacunkiem. Ma on swoją dumę i nie jest zadowoleni gdy ktoś ingeruje w jego walkę (stracił zainteresowanie swoim pojedynkiem z Seirą, kiedy zaatakował ją 8-my starszy). dlatego później ma mieszane uczucia, gdy 5-ty proponuje by ratować 8-mego starszego podczas jego walki z Rajakiem. W swoich czynach jest bezwzględny. Z zimną krwią zamordował poprzedniego lidera klanu Loyard, a jego ostatnią prośbę o oszczędzenie ludzi ocenia jako 'żałosną'.

HistoriaEdytuj

Zarga był jednym z liderów klanów Lukedonii. Razem z pięcioma innymi liderami próbował zabić Raia, przez co ten był zmuszony pogrążyć się w śnie na 820 lat. 500 lat temu domówił odejścia z tego świata razem z Lordem i zdradził Lukedonię. Sprawił także, wykorzystując nieobecność Raia, że następny Lord - Raskreia uwierzyła, że to on stał za zdradą. Zarga przyznał się do zabicia poprzedniego lidera klanu Loyard, ojca Seiry. Obecnie jest 7-mym Starszym Unii.

FabułaEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Zarga2.jpg

Zarga w chwili śmierci

Moce/ZdolnościEdytuj

Jako lider klanu, Zarga jest bardzo potężny. Jest w stanie z łatwością wygrać z Seirą, a także dać sobie radę z Rajakiem (choć ten nie do końca skupiał się na swojej walce, martwiąc się o Seirę i chcąc pomóc Frankensteinowi).

Sprawność fizyczna: Może poruszać się z dużą szybkością, która znacznie przewyższa tą Seiry (jest w stanie pojawić się za jej plecami)

Siła duchowa: Jest w stanie z rąk, w postaci krwawych strumieni, wystrzelić swoją energię.

Broń duszy : Nawet gdy Seira
Zarga3.jpg

Wielki Wąż

wykonuje swoją technikę Żniwiarza, Zarga z łatwością blokuje ją swoją bronia duszy. Ma ona postać dużego ostrza na łańcuchu. Jest to broń dalekodystansowa. Ostrze służy mu jako ofensywa, łańcuch natomiast jako defensywa.
  • Wielki Wąż: Technika, którą wykonuje razem z Urokai. Razem uwalniają energię swoich broni duszy (Zarga węża, Urokai smoka), które łącząc się przybierają postać smoka oplecionego dwoma wężami. Rai jednak z łatwością powstrzymuje ten atak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki