FANDOM

Woo Ikhan
IkHan 6411
Wiek 17
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Przynależność Świat ludzi
Zajęcie uczeń liceum Ye Ran
Debiut Chapter 8
Status aktywny

Woo Ik-Han (Kor. 우익한) jest jedną z ważniejszych postaci w serii. Jest uczniem liceum Ye Ran i najlepszym przyjacielem Shinwoo. Najczęściej widzimy go właśnie w jego towarzystwie, razem z Yuną a także Suyi, kiedy odwiedzają Raia i Frankensteina. Jest także blisko z Regisem i Seirą. Posiada szeroką wiedzę jeżeli chodzi o komputery i jest bardzo utalentowanym i dosyć znanym hakerem. Większość dnia, a szczególnie lekcje spędza przed swoim laptopem.

WyglądEdytuj

Ikhan ma brązowe włosy do ramion oraz grzywkę. Nosi także okulary. Jest dosyć niski(1.57m, mniej więcej tyle co Regis).

OsobowośćEdytuj

Ikhan ma kompleksy na punkcie swojego wzrostu. Kiedy Regis i Seira dołączają do ich klasy, ten okzauje niezwykłe zainteresowanie nowymi uczniami. Podczas gdy inni myśleli że jest on zainteresowany Serią, tak naprawdę Ikhan był bardziej zapatrzony w Regisa ponieważ zawsze chciał mieć kolegę o równie niskim wzroście.

FabułaEdytuj

Przebudzenie w Świecie LudziEdytuj

DA-5Edytuj

Powrót do LukedoniiEdytuj

KSA/CerberusEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

Jest on najlepszy jeżeli chodzi o gry komputerowe; nawet Shinwoo zostaje przez niego pokonany za każdym razem.

Hakowanie: jest niezwykle biegły jeżeli chodzi o hakownie i obsługę komutera. Był w stanie dorównać Tao, gdy ten próbował włamać się do policyjnej bazy danych wujka Ikhana.

ZdjęciaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki