FANDOM

Urokai Agvain
6-ty1.jpg
Wiek ponad 820 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Szlachcic
Przynależność Unia, Klan Agvain
Zajęcie 6-ty Starszy, Były lider klanu
Debiut Chapter 274
Status nie żyje

Urokai jest szlachcicem i byłym Liderem Klanu Agvain w Lukedonii . Jest jedym z sześciu liderów, którzy odmówili wstąpienia w Wieczny Sen i zdradzili poprzedniego Lorda 500 lat temu. Obecnie jest 6-tym Starszym w Unii .

WyglądEdytuj

Ma długie, czerwone, sięgające za ramiona włosy. Jako szlachcic ma także szkarłatne oczy, jednak lewe zranione, zakryte jest zakryte przepaską. Jako Lider klanu nosił ciemny strój, jako Starszy ubiera się w biel, ma także pelerynę

OsobowosćEdytuj

Urokai jest niezwykle gadatliwą, zazdrosną i osobą. Jest także wybuchowy i pragnie być w centrum uwagi. Powodem dla którego zdradził Raia, była właśnie zazrość oraz poczucie, że jest niedoceniany. Oskarżył go o bycie obojętnym wobec wszystkich swoich zwolenników, jednak wzięcie pod swoje skrzydła Frankensteina, który był tylko człowiekiem. Urokai zgroził się wyeliminować Raia, by w ten sposób sprowadzić go ze 'złej' ścieżki. W chwili swojej śmierci przeprasza jednak za swoje zachowanie, bo w końcu zaczyna rozumieć działania Raia, który szanował ich życzenia.

HistoriaEdytuj

Urokai1.jpg

Urokai traci oko

Urokai był liderem klanu Agvain, a także jedym z tych krórzy zdradzili Raia oraz Lorda . Swoje lewe oko stracił podczas potyczki z Frankensteinem , krótko po jego przybyciu do Lukedonii.
Urokai2.jpg

Urokai razem z Zargą w rezydencji Raia

Był bezpośrednio zaangażonany w incydent, który zmusił Raia do wejścia w stan hibernacji. Po odejściu z Lukedonii wstąpił on do Unii i został 6-tym Starszym.

FabułaEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Urokai3.jpg

Śmierć Urokai

Moce/ZdolnościEdytuj

Urokai będąc byłym liderem klanu posiada znaczną moc. Jest silny zarówno pod wzdględem siły fizycznej, szybkości jak i siły duchowej.

Broń duszy : Broń duszy klanu Agvain nosi imię Dragus i ma formę glawii. Z jej pomocą
Zarga3.jpg

Wielki Wąż

Urokai bez większych trudności może odepchnąć ataki Frankensteina.
  • Wielki Wąż: Atak, który wykonuje razem z Zargą. Razem uwalniają energię swoich broni duszy (Zarga węża, Urokai smoka), które łacząc się przybierają postać smoka oplecionego dwoma wężami. Rai jednak z łatwością powstrzymuje ten atak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki