FANDOM

Rozaria
Rozaria1
Wiek ponad 500 lat
Płeć Kobieta
Rasa Szlachcianka
Przynależność Klan Rozarii, Lukedonia
Zajęcie Lider klanu
Debiut Chapter 174
Status aktywna

Rozaria jest szlachcianką , jednym z siedmiu obecnych liderów klanów Lukedonii .

WyglądEdytuj

Nosi okulary; ma czerwone włosy, które wiąże w kucyk. Jej oczy są szkarłatne, charkterystyczne dla szlachciców.

OsobowośćEdytuj

Rozaria wydaje się być rygorystyczna, jednak widać, że troszczy się o Seirę . Chce by ta mówiła do niej Unni (starsza siostro). Powstrzymuje Kariasa przed pójściem do niej, gdy ta ucieka z więzienia. idzie do niej sama i proponuje zatuszowanie incydentu, jeśli ta wróci do celi. Gdy ta odmawia, proponuje walkę.

HistoriaEdytuj

Rozaria jest jednym z liderów klanów. Została nim 500 lat temu, gdy jej poprzednik zapadł w wieczny sen razem z poprzednim Lordem .

FabułaEdytuj

Powrót do LukedoniiEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

Rozaria nie preferuje bezpośredniej walki. Jej atutem również nie jest tworzenie barier, choć potrafi to robić (pomaga Ludisowi ochronić świątynię Lorda podczas walki Raia z Raskreią). Jest bardzo silna, bez większego trudu może pokonaś Seirę.

Broń duszy: Jej broń duszy to Krwawa Wiedźma. Ma postać długiej laski. Gdy zostaje przywołana, oko na jednym z końców powoli się otwiera. Z jej pomocą może atakować tworząc dyski czerwonej energii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki