FANDOM

Muzaka
250px
wiek 2000+
płeć męzczyzna
rasa wilkołak
status żyje
przynależność Wilkołaki (formalnie),
Unia (Nieświadomy przedmiot doświadczenia),
Cadis Etrama Di Raizel
zajęcie były Lord Wilkołaków
Debiut Rozdział 286
Muzaka (Kor. 무자카) jest dawnym Panem Wilkołaków i kiedyś jedyny przyjaciel Cadis Etrama Di Raizel. Zgodnie z teorią Frankensteina, to on jest jest odpowiedzialny za 820-letni sen Raia

.

Wygląd Edytuj

Muzaka jest wysoki, muskularny, o jasnej karnacji ciała, które jest pokryte dużymi bliznami bitewnymi. Muzaka ma długie szare włosy i niebieskawe oczy. Poniżej efektów kontroli Unii, jego oczy wydały się być całkowicie białe, wystawiając żadne irysy albo źrenice. Podczas czasu snu i po jego przebudzeniu, jego strój składa się z tylko czarnych slipek. Jednakże, dawniej nosił jasnobrązowe spodnie i czerwoną marynarkę z białym błamem.

Osobowość Edytuj

Dawniej, wyglądał na całkiem pełnego życia i przystępnego, ale nieznacznie zachowując się arogancko; całkiem jak poprzedni Pan. On również jest widziany raczej jako kochający ponieważ on mówi, że on cieszy się widząc, jak ktoś opiekuje się swoim przyjacielem, Cadis Etrama Di Raizel, który musiał zaprzyjaźnić się z nim po zobaczeniu jakichś dobrych cech w nim.

Oczywiście, podczas jego bitwy przeciw Raiowi, on jest teraz bardzo brutalny, agresywny i nie słucha głosu rozsądku.

Historia Edytuj

Muzaka była dawnym Panem Wilkołaków. Uważany był również przez wielu w tym jego podwładnych, że nie żyje. W nieznanej chwili, spotkał i zaprzyjaźnił się z Rai. Jest wyjawione że Rai powstrzymał go od dokonania masakry wszystkich ludzi i to jest jak ich stosunki zostały zrujnowane. Zgodnie z Rai, Muzaka stracił coś bardzo dla niego ważnego, co rozpaliło jego gniew w kierunku ludzkości. Tą cenną osobą jest Ashlyn, ludzka córka Muzaki. Po tym jak została zabita przez ludzi, Muzaka postanowił by wyrznąć całą rasę ludzką w jego wściekłości i męce gdy Rai przepędził go.

Moce/Zdolności Edytuj

Fizyczna Sprawność Edytuj

Jako dawny Pan wilkołaków, Muzaka wciąż pozostaje najpotężniejszy z wszystkich wilkołaków. Frankenstein postawił hipotezę, że jest głównym czynnikiem 820-letniego snu Raia. Ten fakt w pojedynkę jest dowodem, jego ogromnej mocy. Jego wrzask bólu wywołał ultradźwiękową falę uderzeniową, która zniszczyła Unię obiekty badawcze i zrównała z ziemią okoliczny las. Zmiana Muzaki wyładowała dość energii by spowodować, że okoliczne góry zaczęły się trząść. Jak wszystkie wilkołaki, Muzaka może odmienić i wykorzystać jego pazury jako jego główna broń. W jego bitwie przeciw Raizel, udowodnił, że on jest jedynym do tej pory w serii, która ma dość siły być zdolnym do poważnych uszkodzeń Raia i równo rywalizować z nim, nawet po usunięciu jego pieczęci. Jednakże, on jest minimalnie pokonany po ostatnim starciu między duetem.

  • Pazury: jak wszystkie wilkołaki, pazury Muzaka są ostre jak brzytwa mogą wywołać kinetyczne fale uderzeniowe przenoszone przez wiatr wystarczająco potężny, by niszczyć ziemię kilometrami. Muzaka może wpajać swoim pazurom jego aurę, dawanie im władzy by rozłupać dużą górę na pół i porwać duży las, powodowanie trzęsienia ziemi. On również może tworzyć głębokie szczeliny w terenie to rozprzestrzenianie kilometrami przez łańcuch górski. Należy zauważyć , że to było wszystko zrobione w jego osłabionym stanie. Ten pokaz mocy wystarczy do powodu Kentas, Frankenstein, 5. Starsza Osoba i Rajak do drżenia w strachu.
  • Dźwiękowe Wycie: Muzaka może przynosić ultradźwiękowe fale uderzeniowe z jego wyciami i krzykami. Te mieć dość władzy by spowodować duży obiekt badawczy i okoliczny las wybuchnąć i potrząsnąć okolicznymi górami. Również wykorzystał tę metodę przeciwko Rai's Blood Field, i mógł rozproszyć to łatwo.

Zmiana: Edytuj

Jak wszystkie wilkołaki, Muzaka może odmieniać swoje ciało do znacznie większy, bardziej mięśniowy i ogólny więcej formy w stylu wilk. W tej formie, jego pazury wydłużają i stają się więcej w stylu ostrze, i jego umiejętności i sensy są uwydatnione. O jego całkowitej przemianie, jego całym ciele i oczach promieniować srebrzystym blaskiem i jego brwiami obracać się szczególnie długi z krzywą w stylu róg.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki