FANDOM

Mary
Mary.png
Wiek nieznany (około 20 lat)
Płeć Kobieta
Rasa Zmodyfikowany człowiek
Przynależność Unia
Zajęcie Członek Jednostki likwidacyjnej
Debiut Chapter 30
Status nie żyje

Mary (Kor. 마리) jest jedną z pierwszych kobiet pokazanych w serii. Jest jednym z silniejszych tworów Dr. Crombela. Razem z Jakem należy, do utworzonej przez Unię, Jednostki likwidacyjnej. Możemy wnioskować, że Mary jest silniejsza od swojego partnera i to ona podejmuje decyzje w ich drużynie.

WyglądEdytuj

Mary jest szczupłą, młodą kobietą. Ma niebieskie oczy i długie włosy oraz maluje usta na ten sam kolor. Nosi czarną, mini spódniczkę oraz czarny (lub niebieski) mocno wycięty i krótki top.

OsobowośćEdytuj

Mary, choć zwykle mało się odzywa, jest inteligentna i lojalna w stosunku do Dr. Crombela. Rzadko okazuje emocje, co często irytuje Jakea, jej partnera. Jest osobą raczej zimną i okrutną. Zawsze dokładnie wykonuje powierzone jej misje.

Moce/ZdolnościEdytuj

Marytransform.png

Transformacja Mary

Mary posiada zdolność transformacji swoich ramion, dzięki czemu zyskuje dużą siłę i szybkość. Z jej słów wynika, że jest nawet silniejsza niż Jake, przez co ten trochę się jej obawia, ale tylko do momentu, w którym on sam poddaje się kolejnemu eksperymentowi. Pomimo swojej ogromnej siły zostaje z łatwością zabita przez Frankensteina, gdy ten uwalnia swoje prawdziwe moce.

Po usłyszeniu wiadomości o jej śmierci, nawet członkowie DA-5 okazali zdziwienie, nie oczekiwali oni bowiem że zostanie ona zabita. Później mówią oni jednak że była ona dosyć słaba, szczególnie w walce, pokazując różnicę sił między osobami należącymi do DA-5 a Mary.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki