FANDOM

Maduke
wiek 2000+
Płeć męzczyzna
Rasa Wilkołak
Status Żyje
status zawodowy
przynależność Unia
Zawód Starszy
Wystąpienia
Pierwsze wystąpienie rodział 304

Maduke (Kor. 마두 크) jest obecny Lord of Werewolves i zajmuje stanowisko 2 Starszego w Unii.

Wygląd Edytuj

On wydaje się być stosunkowo wysoka osoba, z lekką siwych włosów podzielono na stronie i żółtymi oczami. Jest ubrany w podobnym stroju czarno-złotym noszone przez przywódców klanowych z przylądka, aby przejść nad nim. Włożył ten sam strój z powrotem w panowania Muzaka zbytnio, gdy wszyscy inni członkowie opakowań nosili białe całuny.

Osobowość Edytuj

Maduke jest bardzo chętnie osoba widząca, jako pierwszy zdawać sobie sprawę z faktu, że 4. i 9. Starsi te wykonują swoje programy bez wiedzy reszty Unii. On jest również postrzegane jako arogancki, gdy mówiąc mogą zniszczyć Unię każdej chwili chcą z sadystycznym uśmiechem.

Historia Edytuj

Podczas panowania Muzaka w wilkołaka jako Pana i ze względu na jego przypadkowych wędrówek, Maduke przeprowadzone większość komunikacji z szlachty i ludzi jako ich przedstawiciel opakowanie. Jego rola była wilka beta w opakowaniu, a także głównego spiskowca przeciwko Muzaka.

Moce i umiejętności Edytuj

On jest jeszcze widoczne w prawdziwej walce, ale sądząc po jego pozycji jako 2 Starszego i jak Władca wilkołaków, jest niewątpliwie niezwykle potężne indywidualne. On skutecznie zarządza i kontroluje jego wilkołaka sługusów dobrze, jak Kentas, dla wszystkich jego wojowniczym usposobieniu, nadal pochyla się do polecenia 2. Starszego. Jednak oczywiste jest, od 7 sezonu, że jest on znacznie słabszy niż Muzaka, a on nawet nie próbował się bronić, gdy Muzaka zbliżył się do niego, aby chwycić go za gardło, a także dlatego, Muzaka został wybrany jako swego Pana, ze względu na jego ogromne uprawnienia; najsilniejszy z wszystkich wilkołaków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki