FANDOM

M-24
M-24.jpg
Wiek ponad 25 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Zmodyfikowany człowiek
Przynależność Unia, M-seria
Zajęcie Praca dla Unii
Debiut Chapter 11
Status nie żyje

M-24 jest jedną z dwóch ze stu osób na których Unia przeprowadzała serię M-eksperymentów. Został uznany za niepowodzenie, zdołał jednak rozwinąć w sobie zdolność do kontrolowania umysłem. Razem z M-21 nawiązała się bliska więź, pragną razem odszukać prawdziwe imiona swoich towarzyszy. Zostaje on zabity przez Jakea, podczas próby umożliwienia dzieciom ucieczki. Ponowinie pojawia się jednak w rodziale 245, gdy zostaje on "ożywiony" przez Dr. Crombela, który pragnie zdobyć informacje na temat Frankensteina.

WyglądEdytuj

M-24 jest dużym, łysym, muskularnym facetem, z lekko fioletowym odcieniem skóry. Nosi szary sweter z golfem, czarne spodnie, a na wierzch długi czarny płaszcz.

OsobowośćEdytuj

Choć na początku pokazany jako osoba okrutna, to później dowiadujemy się, że tak naprawdę ma bardzo miękkie serce, szczególnie w stosunku do dzieci. Pozwolił nawet by M-21 nazywał go ‘starszym bratem’, ponieważ wierzył że w wcześniej w swoim życiu miał młodsze rodzeństwo.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Przebudzenie w Świecie LudziEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

M-24 jest znany ze swojej brutalnej siły. Dowiadujemy się także że potrafi stworzyć zainfekowanego i kontrolować go za pomocą umysłu(jest to jednak słaba kontrola).
M24infection.png

M-21 tworzy zainfekowanego

Dzięki treningowi kontroli umysłu z M-21, tamten jest w stanie zablokować kontrolę umysłu Regisa.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki