FANDOM

Ludis Mergas
Ludis1
Wiek ponad 500 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Szlachcic
Przynależność Klan Mergas, Lukedonia
Zajęcie Lider klanu
Debiut Chapter 174
Status aktywny

Ludis Mergas jest szlachciem i jednym z siedmiu obecnych liderów klanów Lukedonii.  Jest Strażnkiem Lukedonii, odpowiada za jej ochronę i przewodzi Zakonowi Centralnemu .

WyglądEdytuj

Ma szkarłatne oczy i krótkie szare włosy, zasłaniające prawe oko. Nosi czarno-złote szaty lidera klanu. Jest przypuszczalnie młodszy od innych liderów; jest od nich niższy.

OsobowośćEdytuj

Okazuje szacunek Gejutelowi i próbuje go bronić, mimo że Lord ma wobec niego podejrzenia. Zarówno on jak i jego klan są życzliwi wobec ludzi. Leczą rany Tao , Takeo i M-24 po tym jak rozbił się samolot, choć gdy pojawiają się przypuszczenia, że mogą mieć powiązania z intruzami nakazuje ich sprawdzić.

HistoriaEdytuj

Można przypuszczać, że klan Mergas jest pośrednikiem między Zakonem Centralnym a Lordem. Odpowiadają także za obronę Lukedonii.

Ludis należy do jednego z klanów, które pozostały lojalne wobec Lorda. Został liderem klanu 500 lat temu, po tym jak jego poprzednik zapadł w wieczny sen.

FabułaEdytuj

Powrót do LukedoniiEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

Jako szlachcic, a w szczególności lider klanu posiada znaczącą moc. Jego siła nie jest nam do końca znana, ponieważ do tej pory widzielismy tylko jedną jego walkę. Podczas niej jednak wykazał się niezwykłymi zdolnościami ofensywnymi jak i defensywnymi.

Siła duchowa: Specjalną zdolnością klanu Mergas, a co za tym idzie Ludisa, jest tworzenie tarczy przypominającej pole siłowe. Jest ona w stanie z łatwością powstrzymać ostrzał z okrętu Unii.

Broń duszy : Broń duszy klanu Mergas to Izarok. Ma on postać tarczy oraz krótkiego miecza. Przy pomocy tarczy potrafi stworzyć tarczę (ochrania nią świątynię Lorda, podczas walki Raskreii z Raiem ). Choć jest to łównie broń defensywna, miecz służy mu do ataku. Jedno cięcie wystarczy by okręt wojskowy rozpadł się pół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki