FANDOM

Kaye
Kaye1.jpg
Wiek ponad 500 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Szlachcic
Przynależność Klan Kaye'a, Lukedonia
Zajęcie Liderzy klanów
Debiut Chapter 174
Status aktywny

Kaye jest szlachcicem i jednym z siedmiu obecnych liderów klanów. Jest uważany za najsilniejszego spośród nich (prawdopodobnie po Gejutelu) przez Lorda.

WyglądEdytuj

Ma zmierzwione, srebrne włosy, szkarłatne oczy i dużą bliznę na twarzy. Jego muskularne ciało nadają mu wojowniczy wygląd. Jego ubiór nieco różni się od innych liderów klanów; przypomina bardziej strój do walki.

OsobowośćEdytuj

Choć uważany jest za osobę, która nie wie nic poza sprawami własnego klanu, udowodnił, że posiada informacje, o których nikt poza Gejutelem nie miał pojęcia.

Okazuje szacunek Gejutelowi. Po tym jak ten zostaje skazany na śmierć, odwiedza go w celi i pyta o powód jego milczenia. Nie osądza go nim nie ma pewności, że ten całkowicie na to zasługuje.

HistoriaEdytuj

Klan Kaye'a znany jest jako najsilniejszy. Zamiast pozostawać u boku Lorda trenują by zdobyć siłę. Jednak po zdradzie jaka miała miejsce 500 lat temu, Kaye zamiast podążać śladami swojego poprzednika pozostaje w Centrali. 

FabułaEdytuj

Powrót do LukedoniiEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

Kaye jest jednym z najsilniejszych liderów klanów. Specjalizuje się z walkach krótkodystansowych. Jego atutem jest siła. 

Broń duszy : Ma ona postać dwóch dużych rękawic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki