FANDOM

Jake
Jake.jpg
Wiek nieznany (20-30 lat)
Płeć Mężczyzna
Rasa Zmodyfikowany człowiek
Przynależność Unia
Zajęcie Członek Jednostki likwidacyjnej
Debiut Chapter 30
Status nie żyje

Jake (Kor. 제이크) jest zmodyfikowanym człowiekiem, przynależy do Unii, jest członkiem Jednostki likwidacyjnej, jego partnerką w czasie misji jest Mary. Jest jednym z najbardziej udanych eksperymentów Dr. Crombela. Zostaje on zabity przez Raia.

WyglądEdytuj

Jake jest mężczyzną w średnim wieku. Ma kasztanowe włosy i złote oczy. Jego nos jest szpiczasty a skóra niebieskawa. Na jego ciele pojawiły się znaczące rany gdy po raz pierwszy zmierzył się z Frankensteinem.

Jego wygląd zmienia się gdy przechodzi on w kolejne stadia swojej transformacji.

OsobowośćEdytuj

Jake jest z reguły egoistą i jest niezwykle wojowniczo nastawiony, przez co zostaje karcony przez Mary. Jake obawia się jej ponieważ wydaje się że jest ona bardziej potężna od niego. Nie cierpi przeprowadzania na nim eksperymentów, chyba że on sam sobie tego zażyczy. Jest on bardzo brutalny.
Jake1.jpg

Jake z transformowanymi ramionami

Poprzysięga on zemstę na Mary i dr. Crombelu za to że zawsze patrzą na niego z góry. Mało obchodzą go nieudane eksperymenty takie jak M-21 czy M-24, które według niego nie mają racji bytu i powinny zostać usunięte przez Unię.

Moce/ZdolnościEdytuj

Jake został pokazany jako bardzo potężna osoba, w porównaniu do M-24 czy wówczas minimalnie transformowanego M-21. Zmusił on naukowców by przeprowadzili na nim eksperyment w celu ulepszenia swoich mocy.
Jake2.jpg

Pełna transformacja Jakea

Po osiągnięciu pełnej transformacji jego siła okazała się znacznie większa od tej posiadanej przez Mary.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki