FANDOM

Han Shinwoo
Shinwoo.jpeg
Wiek 17 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Przynależność Świat ludzi
Zajęcie uczeń liceum Ye Ran
Debiut Chapter 2
Status aktywny

Han Shinwoo (Kor. 한신우) jest uczniem liceum Ye Ran, znany ze swoich zdolności w sztukach walki. W dniu, w którym Rai budzi się, spotyka go w drodze do szkoły. Następnie stopniowo zaprzyjaźnia się z nim, aż w końcu więź między nimi możemy nazwać przyjaźnią. Zostaje on wplątany w wiele dziwnych walk z ludźmi z nadprzyrodzonymi zdolnościami, lecz Rai i Frankenstein, a następnie Regis ratują go z kłopotów. Nie jest on jednak tego świadomy, ponieważ dla jego własnego bezpieczeństwa pamięć o tych wydarzeniach została mu wymazana.

WyglądEdytuj

Shinwoo jest energicznym, wysportowanym nastolatkiem z czerwonymi włosami, prawie zawsze jest przedstawiony z plastrem po środku swojego nosa. Jest on całkiem ładny, jednak ludzie nie zauważają tego ze względu na jego charakter.

OsobowośćEdytuj

Shinwoo jest znany w mieście ze swoich zdolności w sztukach walki. Do szkoły często przychodzi jest spóźniony, a lekcje spędza śpiąc i śliniąc ławkę. W niebezpiecznych sytuacjach wykazuje się jednak dużą odwagą i za wszelką cenę stara się obronić swoich przyjaciół. Uwielbia grać w gry. Od dawna obiektem jego uczuć jest Yuna.

FabułaEdytuj

Przebudzenie w Świecie LudziEdytuj

DA-5Edytuj

Powrót do LukedoniiEdytuj

KSA/CerberusEdytuj

Deklaracja WojnyEdytuj

Moce/ZdolnościEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki