FANDOM

Rodział 8
Ch8a.jpg
Poprzedni Chapter 7
Następny Chapter 9

Rodział 8Edytuj

Pan Park zdaje sobie sprawę, że nowy uczeń był wobec niego nieuprzejmy. Podczas gdy zastanawia się co powinien zrobić (jest za późno aby go zbesztać, a dyrektor prosił by być dla niego wyrozumiałym) Shinwoo ponownie wstaje i mówi, że pewnie było to spowodowane nie znajomością tutejszej kultury. Następnie (całkiem zaskakująco) Shinwoo mówi nauczycielowi, żeby założył mu 5-cio sekundową karną dźwignię. Pan Park odpowiada, że nic takiego mu nie zrobi, ale jeżeli chce to jemu może ją założyć. Shinwoo siada zgaszony, a nauczyciel tłumaczy nowemu uczniowi, że gdy zwraca się do starszych od siebie osób, powinien używać form grzecznościowych, ale Rai rzuca mu tylko wymowne spojrzenie (ma znacznie ponad 820 lat). Zrezygnowany pan Park nakazuje mu zająć wolną ławkę za Shiwnwoo.

W następnej scenie zaczyna się nowa lekcja. Nauczyciel pyta Shinwoo czemu on i Rai mają złączone biurka, ten odpowiada, że to ponieważ nowy uczeń nie przyniósł podręcznika. Nauczyciel następnie pyta czemu więc złączyli aż trzy ławki, na co ten mówi, że on swojego także nie przyniósł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki