FANDOM

3 Starszy
wiek nieznany
płeć męzczyzna
Rasa Zmodyfikowany człowiek
Status żyje
przynależność Unia
zawód Starszy
pierwsze pojawienie Rozdział 317

The 3rd Elder (Kor. 3 장로) jest trzecim członkiem najwyższym rangą Unii.

Wygląd Edytuj

The 3 Starszy jest dość wysoki, podobno młody człowiek z nieba niebieskich oczach z stylizowane uczniów przecięta. Ma ciemną skórę i długie, śnieg białe włosy. Jego włosy jest stylizowany na włochatych grzywką, że prawie niejasne oczy z przodu, oprócz czterech długich warkoczy cornrow z tyłu. Nosi tradycyjne podłogi długości białe Elder szatę z wykończeniem złota.

Osobowość Edytuj

Według 5. Starszego, 3. Starszy jest zazwyczaj spokojna indywidualne i on sam stwierdził, że nie ma on odwagę do świata zewnętrznego często. Pomimo tego pustelniczej zachowań, jest bardzo spostrzegawczy i obliczeniowe, działając metodycznie i przenikliwie we wszystkim, co robi. Jest także oportunistyczne, korzystając z jego obecnej sytuacji w celu skorzystania się później. Ale nawet z jego pragmatyczny charakter, podobnie jak wielu mędrców, 3. Starszy stara się zabawić, kiedy tylko może, używając pod postacią pracy indywidualnej i skrytą zabawić się. The 3rd Starszy jest również ciekawy i wiedza poszukiwania. Przejawia się to w jego pragnienie, aby w pełni zrozumieć i pojąć naturę wrogów Unii i jak aktualny stan tej organizacji nastał. Jednak dla wszystkich jego poważnego i analitycznej postawa, wydaje się mieć niecodzienny tendencję na okazję.

Historia Edytuj

Moce i umiejętności Edytuj

Aura Manipulacja Edytuj

Okazuje się, że 3. Starszy jest w stanie skupić swoją energię aura w oczach. Gdy komórki w jego ucznia i tęczówki są pełne energii, może on zwolnić skoncentrowane aurę jako bardzo zmienny, niewidzialnej wiązki na co on patrzy na. Belka jest uwalniane w zawrotnym tempie i eksploduje, jeśli chodzi pobliżu celu. Nawet Karias, który jest groźny nawet wśród przywódców klanu, stara się utrzymać reagują z niesamowitą szybkością jego wybuchu. Jego styl walki sugeruje, że woli odgrywać rolę wspomagającą - podobny do snajpera - zamiast walczyć bezpośrednio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki